Wat doet Adfact?

Adfact scherpt uw inzicht door u kwalitatief hoogwaardige informatie te geven over uw markt en concurrenten.

  1. Wij slaan dagelijks alle televisie- en bioscoopcommercials, radiospotjes, dagblad- en tijdschriftadvertenties, buitenreclame- en internetuitingen op.
  2. Wij versterken deze opgeslagen uitingen met informatie over mediawaarde, verschijningsdatum, formaat, titel en media-exploitant.
  3. Daarbovenop worden aan iedere reclame-uiting branche specifieke kenmerken toegevoegd die we samen met adverteerders en bureaus hebben bepaald.
  4. Naast het uitgebreid registeren van de reclame-uitingen rapporteren en analyseren wij de data voor u.
     

De combinatie van deze vier onderdelen maken het inzicht dat Adfact u kan geven uniek. Het is zo voor u mogelijk om bijvoorbeeld de mediabestedingen per product, thema en/of doelgroep te bepalen. Ook worden reclame-uitingen die tot dezelfde campagne horen aan elkaar gekoppeld, zo krijgt uw inzicht in uw markt en de campagnestrategie van uw concurrenten. Via wekelijkse updates, maandelijkse rapportages en analyses bent u altijd snel en volledig op de hoogte.

Ondanks dat onze informatie van hoge en constante kwaliteit is weten wij onze tarieven laag te houden. Ook is onze service desk dagelijks bereikbaar voor vragen. Bent u op zoek naar een bepaalde reclame-uiting, wilt u een rapportage op productniveau of een volledige marktanalyse? Adfact staat voor u klaar en levert op maat.

Adfact levert u de informatie en inzichten, waarmee u uw strategie verder kunt aanscherpen en op de hoogte blijft van wat er in uw markt gebeurt. Onmisbaar in uw aanpak van campagnes en ontwikkeling van strategieën. Wij vertellen u graag meer.


 

Reclame-archief
Contact

Adfact Media & Advertising Intelligence
Lars de Vries
Managing Director
t 31 75 616 5531
info@adfact.nl

Adfact updates

Periode januari t/m mei 2017
  • Energie -26,2%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de energiebranche van januari t/m mei 2017 is 18,5 miljoen euro. Dat is 26,2% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Optiek (& horen) -1,6%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de optiekbranche van januari t/m mei 2017 is 31,1 miljoen euro. Dat is 1,6% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Finance -11,8%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen de categorie financiƫle dienstverlening van januari t/m mei 2017 is 101,4 miljoen euro. Dat is 11,8% minder dan dezelfde periode van vorig jaar.
  • Automotive +6,0%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen personenwagens van januari t/m mei 2017 is 157,4 miljoen euro. Dat is 6,0% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Mobiele providers -6,6%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van mobiele providers van januari t/m mei 2017 van de particuliere markt is 71,2 miljoen euro. Dat is 6,6% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Internet providers & corporate -11,2%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van internet providers & corporate van januari t/m mei 2017 van de particuliere markt is 34,6 miljoen euro. Dat is 11,2% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Verzekeren -14,5%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de categorie Verzekeren van januari t/m mei 2017 is 44,6 miljoen euro. Dat is 14,5% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.