disclaimer

Deze website en de inhoud hiervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Toch is het niet uitgesloten dat bepaalde informatie verouderd, onvolledig of anderszins onjuist is.
 

Reclame-archief
Contact

Adfact Media & Advertising Intelligence
Lars de Vries
Managing Director
t 31 75 616 5531
info@adfact.nl

Adfact updates

Periode januari t/m maart 2018
  • Energie -19,3%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de energiebranche van januari t/m maart 2018 is 6,6 miljoen euro. Dat is 19,3% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Optiek (& horen) +13,9%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de optiekbranche van januari t/m maart 2018 is 18,0 miljoen euro. Dat is 13,9% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Finance +4,3%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen de categorie financiƫle dienstverlening van januari t/m maart 2018 is 56,1 miljoen euro. Dat is 4,3% meer dan dezelfde periode van vorig jaar.
  • Automotive -6,9%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen personenwagens van januari t/m maart 2018 is 81,4 miljoen euro. Dat is 6,9% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Mobiele providers +6,9%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van mobiele providers van januari t/m maart 2018 van de particuliere markt is 39,8 miljoen euro. Dat is 6,9% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Internet providers & corporate +21,0%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van internet providers & corporate van januari t/m maart 2018 van de particuliere markt is 21,9 miljoen euro. Dat is 21,0% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Verzekeren -11,9%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de categorie Verzekeren van januari t/m maart 2018 is 19,5 miljoen euro. Dat is 11,9% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.