disclaimer

Deze website en de inhoud hiervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Toch is het niet uitgesloten dat bepaalde informatie verouderd, onvolledig of anderszins onjuist is.
 

Reclame-archief
Contact

Adfact Media & Advertising Intelligence
Lars de Vries
Managing Director
t 31 75 616 5531
info@adfact.nl

Adfact updates

Periode januari t/m augustus 2018
  • Energie -19,2%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de energiebranche van januari t/m augustus 2018 is 19,6 miljoen euro. Dat is 19,2% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Optiek (& horen) -2,2%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de optiekbranche van januari t/m augustus 2018 is 52,5 miljoen euro. Dat is 2,2% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Finance -4,7%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen de categorie financiƫle dienstverlening van januari t/m augustus 2018 is 154,3 miljoen euro. Dat is 4,7% minder dan dezelfde periode van vorig jaar.
  • Automotive -12,7%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen personenwagens van januari t/m augustus 2018 is 208,8 miljoen euro. Dat is 12,7% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Mobiele providers +0,8%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van mobiele providers van januari t/m augustus 2018 van de particuliere markt is 122,1 miljoen euro. Dat is 0,8% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Internet providers & corporate +21,9%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van internet providers & corporate van januari t/m augustus 2018 van de particuliere markt is 59,9 miljoen euro. Dat is 21,9% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Verzekeren -10,2%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de categorie Verzekeren van januari t/m augustus 2018 is 62,0 miljoen euro. Dat is 10,2% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.