disclaimer

Deze website en de inhoud hiervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Toch is het niet uitgesloten dat bepaalde informatie verouderd, onvolledig of anderszins onjuist is.
 

Reclame-archief
Contact

Adfact Media & Advertising Intelligence
Lars de Vries
Managing Director
t 31 75 616 5531
info@adfact.nl

Adfact updates

Periode januari t/m oktober 2018
  • Energie -27,8%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de energiebranche van januari t/m oktober 2018 is 26,1 miljoen euro. Dat is 27,8% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Optiek (& horen) -6,9%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de optiekbranche van januari t/m oktober 2018 is 68,7 miljoen euro. Dat is 6,9% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Finance -13,0%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen de categorie financiƫle dienstverlening van januari t/m oktober 2018 is 215,5 miljoen euro. Dat is 13,0% minder dan dezelfde periode van vorig jaar.
  • Automotive -10,8%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen personenwagens van januari t/m oktober 2018 is 277,0 miljoen euro. Dat is 10,8% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Mobiele providers -3,7%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van mobiele providers van januari t/m oktober 2018 van de particuliere markt is 152,0 miljoen euro. Dat is 3,7% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Internet providers & corporate +16,5%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van internet providers & corporate van januari t/m oktober 2018 van de particuliere markt is 79,9 miljoen euro. Dat is 16,5% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Verzekeren -12,0%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de categorie Verzekeren van januari t/m oktober 2018 is 93,2 miljoen euro. Dat is 12,0% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.