ABN AMRO Allianzde amersfoortse asr verzekeringen
audi bmwcitroendelta
delta lloyd ditzo fordhema
hi society hollands nieuwe hyundai ing
kia kpn lexus mini
nissan ohra opelpeugeot
rabobank renault seat simyo
sizz skoda specsavers suzuki
tele2 telecompaper telfort toyota
upc vodafone volkswagenxs4all
  

Adfact updates

  • Energie -29,4%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de energiebranche van januari t/m november 2018 is 29,6 miljoen euro. Dat is 29,4% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Optiek (& horen) -5,7%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de optiekbranche van januari t/m november 2018 is 78,0 miljoen euro. Dat is 5,7% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Finance -14,3%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen de categorie financiƫle dienstverlening van januari t/m november 2018 is 254,1 miljoen euro. Dat is 14,3% minder dan dezelfde periode van vorig jaar.
  • Automotive -8,9%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen personenwagens van januari t/m november 2018 is 311,5 miljoen euro. Dat is 8,9% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Mobiele providers -6,3%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van mobiele providers van januari t/m november 2018 van de particuliere markt is 171,2 miljoen euro. Dat is 6,3% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Internet providers & corporate +6,6%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van internet providers & corporate van januari t/m november 2018 van de particuliere markt is 87,1 miljoen euro. Dat is 6,6% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Verzekeren -12,7%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de categorie Verzekeren van januari t/m november 2018 is 113,5 miljoen euro. Dat is 12,7% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.