ABN AMRO Allianzde amersfoortse asr verzekeringen
audi bmwcitroendelta
delta lloyd ditzo fordhema
hi society hollands nieuwe hyundai ing
kia kpn lexus mini
nissan ohra opelpeugeot
rabobank renault seat simyo
sizz skoda specsavers suzuki
tele2 telecompaper telfort toyota
upc vodafone volkswagenxs4all
  

Adfact updates

  • Energie -23,0%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de energiebranche van januari t/m april 2018 is 10,5 miljoen euro. Dat is 23,0% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Optiek (& horen) +11,6%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de optiekbranche van januari t/m april 2018 is 25,3 miljoen euro. Dat is 11,6% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Finance +5,3%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen de categorie financiƫle dienstverlening van januari t/m april 2018 is 82,6 miljoen euro. Dat is 5,3% meer dan dezelfde periode van vorig jaar.
  • Automotive -9,8%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen personenwagens van januari t/m april 2018 is 111,7 miljoen euro. Dat is 9,8% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Mobiele providers +0,8%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van mobiele providers van januari t/m april 2018 van de particuliere markt is 55,4 miljoen euro. Dat is 0,8% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Internet providers & corporate +20,3%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van internet providers & corporate van januari t/m april 2018 van de particuliere markt is 28,9 miljoen euro. Dat is 20,3% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Verzekeren -8,3%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de categorie Verzekeren van januari t/m april 2018 is 29,7 miljoen euro. Dat is 8,3% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.