ABN AMRO Allianzde amersfoortse asr verzekeringen
audi bmwcitroendelta
delta lloyd ditzo fordhema
hi society hollands nieuwe hyundai ing
kia kpn lexus mini
nissan ohra opelpeugeot
rabobank renault seat simyo
sizz skoda specsavers suzuki
tele2 telecompaper telfort toyota
upc vodafone volkswagenxs4all
  

Adfact updates

  • Energie -27,8%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de energiebranche van januari t/m oktober 2018 is 26,1 miljoen euro. Dat is 27,8% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Optiek (& horen) -6,9%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de optiekbranche van januari t/m oktober 2018 is 68,7 miljoen euro. Dat is 6,9% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Finance -13,0%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen de categorie financiƫle dienstverlening van januari t/m oktober 2018 is 215,5 miljoen euro. Dat is 13,0% minder dan dezelfde periode van vorig jaar.
  • Automotive -10,8%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen personenwagens van januari t/m oktober 2018 is 277,0 miljoen euro. Dat is 10,8% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Mobiele providers -3,7%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van mobiele providers van januari t/m oktober 2018 van de particuliere markt is 152,0 miljoen euro. Dat is 3,7% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Internet providers & corporate +16,5%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van internet providers & corporate van januari t/m oktober 2018 van de particuliere markt is 79,9 miljoen euro. Dat is 16,5% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Verzekeren -12,0%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de categorie Verzekeren van januari t/m oktober 2018 is 93,2 miljoen euro. Dat is 12,0% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.