ABN AMRO Allianzde amersfoortse asr verzekeringen
audi bmwcitroendelta
delta lloyd ditzo fordhema
hi society hollands nieuwe hyundai ing
kia kpn lexus mini
nissan ohra opelpeugeot
rabobank renault seat simyo
sizz skoda specsavers suzuki
tele2 telecompaper telfort toyota
upc vodafone volkswagenxs4all
  

Adfact updates

  • Energie -19,3%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de energiebranche van januari t/m maart 2018 is 6,6 miljoen euro. Dat is 19,3% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Optiek (& horen) +13,9%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de optiekbranche van januari t/m maart 2018 is 18,0 miljoen euro. Dat is 13,9% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Finance +4,3%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen de categorie financiƫle dienstverlening van januari t/m maart 2018 is 56,1 miljoen euro. Dat is 4,3% meer dan dezelfde periode van vorig jaar.
  • Automotive -6,9%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen personenwagens van januari t/m maart 2018 is 81,4 miljoen euro. Dat is 6,9% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Mobiele providers +6,9%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van mobiele providers van januari t/m maart 2018 van de particuliere markt is 39,8 miljoen euro. Dat is 6,9% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Internet providers & corporate +21,0%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van internet providers & corporate van januari t/m maart 2018 van de particuliere markt is 21,9 miljoen euro. Dat is 21,0% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Verzekeren -11,9%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de categorie Verzekeren van januari t/m maart 2018 is 19,5 miljoen euro. Dat is 11,9% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.