media buyingsystems

Media Buying Systems biedt specialistische softwareoplossingen aan voor media-adviesbureaus en exploitanten van reclameruimte. De software ondersteunt het dagelijkse werkproces optimaal en begeleidt de gebruiker tijdens de inkoop, planning en optimalisatie, rapportage en evaluatie van reclamecampagnes. Daarnaast biedt ze uitgebreide rapportagesoftware aan voor de analyse van kijk-luister en websitebezoek cijfers. De software wordt gebouwd middels hedendaagse techniek- en ontwikkelplatformen. Hiervoor wordt een gedetailleerd en uitgekristalliseerd productieproces gebruikt wat zich het beste laat kennen onder de naam SCRUM (Agile). Media Buying Systems is marktleider binnen Nederland en haar werkgebied.

www.mediabuyingsystems.com
 


  

Kien onderzoek


Kien is een marktonderzoekbureau gespecialiseerd in kwantitatief onderzoek. Online, telefonisch, schriftelijk en hybride onderzoek. Ze leveren maatwerk en op de onderzoeksresultaten gebaseerde marketingconsultancy. De onderzoeksonderwerpen, en dus ook onze onderzoeksexpertise, zijn gevarieerd: klant- en medewerkertevredenheid, bekendheid- en imago onderzoek, keuze- en beslissingsgedrag en communicatie- en tracking onderzoek.
Slim! Dat is hoe Kien omgaat met marktonderzoek, in opzet, uitvoering en rapportage. In alle bescheidenheid durven wij te stellen dat onze aanpak slim, zo niet slimmer is.

www.kienonderzoek.nl
 



Telecompaper

They have been keeping professionals in the telecoms industry up-to-date since 2000. Telecompaper is a well respected, independent research and publishing company focussed on the telecommunications industry. Telecompaper employs 15 staff at its headquarters in Houten, the Netherlands, and also employs correspondents in various countries who track their local telecom market. Telecompaper provides international customers with research and advisory services, breaking news, digests, expert analyses, company profiles and research reports.

www.telecompaper.com
 

Reclame-archief
Contact

Adfact Media & Advertising Intelligence
Lars de Vries
Managing Director
t 31 75 616 5531
info@adfact.nl

Adfact updates

Periode januari t/m september 2017
  • Energie -11,5%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de energiebranche van januari t/m september 2017 is 30,0 miljoen euro. Dat is 11,5% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Optiek (& horen) +5,0%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de optiekbranche van januari t/m september 2017 is 62,8 miljoen euro. Dat is 5,0% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Finance -11,7%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen de categorie financiƫle dienstverlening van januari t/m september 2017 is 199,5 miljoen euro. Dat is 11,7% minder dan dezelfde periode van vorig jaar.
  • Automotive +4,9%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen personenwagens van januari t/m september 2017 is 276,6 miljoen euro. Dat is 4,9% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Mobiele providers +8,0%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van mobiele providers van januari t/m september 2017 van de particuliere markt is 136,8 miljoen euro. Dat is 8,0% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Internet providers & corporate -14,9%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van internet providers & corporate van januari t/m september 2017 van de particuliere markt is 57,7 miljoen euro. Dat is 14,9% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Verzekeren -15,8%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de categorie Verzekeren van januari t/m september 2017 is 86,9 miljoen euro. Dat is 15,8% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.