media buyingsystems

Media Buying Systems biedt specialistische softwareoplossingen aan voor media-adviesbureaus en exploitanten van reclameruimte. De software ondersteunt het dagelijkse werkproces optimaal en begeleidt de gebruiker tijdens de inkoop, planning en optimalisatie, rapportage en evaluatie van reclamecampagnes. Daarnaast biedt ze uitgebreide rapportagesoftware aan voor de analyse van kijk-luister en websitebezoek cijfers. De software wordt gebouwd middels hedendaagse techniek- en ontwikkelplatformen. Hiervoor wordt een gedetailleerd en uitgekristalliseerd productieproces gebruikt wat zich het beste laat kennen onder de naam SCRUM (Agile). Media Buying Systems is marktleider binnen Nederland en haar werkgebied.

www.mediabuyingsystems.com
 


  

Kien onderzoek


Kien is een marktonderzoekbureau gespecialiseerd in kwantitatief onderzoek. Online, telefonisch, schriftelijk en hybride onderzoek. Ze leveren maatwerk en op de onderzoeksresultaten gebaseerde marketingconsultancy. De onderzoeksonderwerpen, en dus ook onze onderzoeksexpertise, zijn gevarieerd: klant- en medewerkertevredenheid, bekendheid- en imago onderzoek, keuze- en beslissingsgedrag en communicatie- en tracking onderzoek.
Slim! Dat is hoe Kien omgaat met marktonderzoek, in opzet, uitvoering en rapportage. In alle bescheidenheid durven wij te stellen dat onze aanpak slim, zo niet slimmer is.

www.kienonderzoek.nl
 



Telecompaper

They have been keeping professionals in the telecoms industry up-to-date since 2000. Telecompaper is a well respected, independent research and publishing company focussed on the telecommunications industry. Telecompaper employs 15 staff at its headquarters in Houten, the Netherlands, and also employs correspondents in various countries who track their local telecom market. Telecompaper provides international customers with research and advisory services, breaking news, digests, expert analyses, company profiles and research reports.

www.telecompaper.com
 

Reclame-archief
Contact

Adfact Media & Advertising Intelligence
Lars de Vries
Managing Director
t 31 75 616 5531
info@adfact.nl

Adfact updates

Periode januari t/m mei 2017
  • Energie -26,2%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de energiebranche van januari t/m mei 2017 is 18,5 miljoen euro. Dat is 26,2% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Optiek (& horen) -1,6%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de optiekbranche van januari t/m mei 2017 is 31,1 miljoen euro. Dat is 1,6% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Finance -11,8%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen de categorie financiƫle dienstverlening van januari t/m mei 2017 is 101,4 miljoen euro. Dat is 11,8% minder dan dezelfde periode van vorig jaar.
  • Automotive +6,0%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen personenwagens van januari t/m mei 2017 is 157,4 miljoen euro. Dat is 6,0% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Mobiele providers -6,6%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van mobiele providers van januari t/m mei 2017 van de particuliere markt is 71,2 miljoen euro. Dat is 6,6% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Internet providers & corporate -11,2%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van internet providers & corporate van januari t/m mei 2017 van de particuliere markt is 34,6 miljoen euro. Dat is 11,2% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Verzekeren -14,5%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de categorie Verzekeren van januari t/m mei 2017 is 44,6 miljoen euro. Dat is 14,5% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.